کشف جسد ۱۴ زن و مرد در آشپزخانه | انگیزه : قاتل سریالی به تماشای فیلم‌های جنایی علاقه داشت

اوایل امسال، مرد ۳۴ ساله‌ای که به تماشای فیلم‌های جنایی و قاتلان سریالی علاقه داشت، تصمیم گرفت در دنیای واقعی در نقش یک قاتل سریالی ایفای نقش کند.
کشف جسد ۱۴ زن و مرد در آشپزخانه | انگیزه : قاتل سریالی به تماشای فیلم‌های جنایی علاقه داشت
کد خبر : ۴۴۲۵۲

تحقیقات کارآگاهان جنایی و پلیس برای دستگیری قاتل سریالی رواندا که ۱۴ زن و مرد را به قتل رسانده است، آن‌ها را به آشپزخانه‌ای کشاند که اجساد قربانیان در آنجا دفن شده بود.

به گزارش الجزیره، اوایل امسال، مرد ۳۴ ساله‌ای که به تماشای فیلم‌های جنایی و قاتلان سریالی علاقه داشت، تصمیم گرفت در دنیای واقعی در نقش یک قاتل سریالی ایفای نقش کند.

او سراغ افرادی می‌رفت که خانواده و دوستان نزدیکی نداشته باشند و بعد از جلب اعتماد قربانیان آن‌ها را به خانه خود در شهری واقع در حومه کیگالی دعوت می‌کرد و آن‌ها را به قتل می‌رساند و جسدشان را در چاله‌ای که در آشپزخانه خانه اجاره‌ای خود حفر کرده بود، دفن می‌کرد. برخی از آن‌ها را نیز با الهام گرفتن از فیلم‎هایی که دیده بود در اسید حل می‌کرد. یک روزوقتی در یکی از کافه‌ها، در حال اغفال زنی بود، او به وی مشکوک شد وسراغ پلیس رفت و به این ترتیب قاتل سریالی دستگیر شد.

ماموران در بازرسی از خانه وی، در آشپزخانه گودالی پیدا کردند و جسد ۱۴ زن و مرد در آنجا کشف شد. این قاتل سریالی در اعترافاتش گفت که با تماشای فیلم‌های قاتلان سریالی تصمیم گرفتم من هم یک قاتل سریالی شوم.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
همشهری
مجله زندگی
ارسال نظر